Myyjälle

Kierrätä käytetyt vaatteesi vaivattomasti Remixboxilla

On fiksua kierrättää laadukkaat tavarat ja vaatteet joita et enää käytä, jotta niistä olisi iloa seuraavalle - ja samalla tienata rahaa. Haluamme tehdä käytetyn tavaran myymisen sinulle mahdollisimman helpoksi:

1. Pakkaa myyntiin tarkoitetut vaatteesi, asusteesi ja sisustustavarasi haluamaasi pakettiin. Vie pakettisi lähimpään postiin ja kerro postivirkailijalle lähetystunnuksemme 658108, vastaanottaja Remixbox. Posti hoitaa paketin perille. Paketin lähettäminen ei maksa Sinulle mitään. Olemme Sinuun yhteydessä heti lähetyksen saavuttua meille ja kerromme arvion tavaroidesi myyntihinnasta. Haluamme myös kuulla, onko Sinulla toiveita ja odotuksia myyntihintoihin liittyen. Tilitämme Sinulle 50% toteutuneesta myyntisummasta. Vähennämme myyntisummasta 24€:n suuruisen kertaluonteisen palvelumaksun.

2. Toinen tapa aloittaa myynti on oman Remixbox -verkkokauppaostoksen pakkauksen uudelleenkäyttö palautuspakettina. Pakkaamme jokaiseen Remixboxiin valmiin postin palautustarran sekä ohjeet myyjälle. Sinun tarvitsee vain pakata boxiin vaatteet ja tavarat, jotka haluat myydä, kiinnittää pakkauksessa oleva valmis palautustarra boxiin ja viedä se lähinpään postiin maksutta. Remixboxiin mahtuu helposti noin 10 vaatetta, kengät tai laukku sekä muutama asuste.


Ohjeet myyntiin:

1. Hyväksymme myyntiin vain laadukkaista ja kestävistä materiaaleista valmistettuja käytettyjä vaatteita. Suosimme luonnonmateriaaleja, kuten villaa ja villasekoitteita, puuvillaa, pellavaa, silkkiä, viskoosia. Muutkin materiaalit sopivat hyvin myyntiin kunhan vaatteesi ovat todellahyväkuntoisia.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse itse arvioida tuotteidesi myyntikelpoisuutta, vaan teemme sen asiantuntemuksella, järkeä ja hyvää tapaa käyttäen puolestasi. 

2. Pakkaa huolellisesti haluamasi käytetyt vaatteet ja tavarat Remixboxiin, kiinnitä pakkauksessa oleva valmis palautustarra laatikkoon ja lähetä boxisi maksutta postitse Remixille. Voit käyttää myös muuta haluamaasi pakkausta, jolloin tavarat postitetaan maksutta koodilla 658108 ja vastaanottajaksi mainitaan Remixbox.


3. Otamme Sinuun pian yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla, kertoaksemme hinta-arvion ja kuullaksemme Sinun mielipiteesi tuotteidesi hinnoista sekä sopiaksemme myyntiajan tuotteillesi. Kun olet hyväksynyt tarjouksemme, aloitamme myynnin.

4. Tilitämme Sinulle 50% toteutuneesta myynnistä. Ensimmäisen tilityksen yhteydessä veloitamme osuudestasi kertaluontoisen käsittelymaksun (mm. tuotteiden lähetys, ammattivalokuvaus, varastoini, hinnoittelu) 24€. Palvelumaksu 24€ veloitetaan vain jos myyntituottoa syntyy. Jos emme saa myytyä lähettämiäsi tuotteita tai niiden arvo jää alle 24€:n emme veloita palvelumaksua, vaan palautamme lähettämäsi tuotteet Sinulle takaisin maksutta. 

Näin ansaitset rahaa kierrättämällä ja mikä parasta - vaatteistasi, koruistasi tai vaikka keräilyesineistäsi on iloa seuraavalle vielä pitkään.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Remixbox.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Remixbox.fi -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@remixbox.fi

+3580503225966

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Remixbox.fi -verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavat tuotteet tulee lähettää osoitteeseen Remixbox, Ostolantie 4 lh 1, 63700 Ähtäri. Palautuksen lähetysmaksun maksaa lähettäjä (asiakas). Remixbox maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. Lisätietoja palautukseen liittyen saat lähettämällä kysymyksen osoitteeseen asiakaspalvelu@remixbox.fi 


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.